Good Charlotte

Replies to This Discussion

Japp (:

Reply to This

im not Swedish but jag mår bra:) they didnt come to Sweden..poor you:) cause in Czech they were amazing:)

Reply to This

Bra där!
Yes, poor us.. hope they come here soon!

Reply to This

Aaa.. varför blev den inställd egentligen?

Reply to This

Jag vet inte, men många tror att dom valde att göra en tv grej i grekland istället för att komma hit, men jag vet inte säkert.

Reply to This

hejhej. jag tror de ställde in för att det var för lite biljetter här som blev sålda. alltså för lite folk

Reply to This

Hejhej. Jag lyckades hitta hit tillsist. Men det var inte lätt xD Fattar mig inte riktigt på den nya sidan...
Men den ser snygg ut :)
Någon som vet hur man skapar en ny tråd?

Reply to This

klart!! :D GC rockar fett :)
haha, jag hittar int heller så bra, men nu hitta ja det här me... Hoppas GC kommer tillbaks till Sverige snart...

Reply to This

tycker den nya GC.com är görsnygg! :D

Reply to This

Sidan är fin men påminner mig så klart om DCMA sidan haha :P Meen aaa jag tror jag hittar här ^^ Fast... är inte inne här så ofta längre.... Men aa GC måste komma till Sverige snart :( Längtar tills nästa år när den nya skivan kommer ut!!!!! Så jävla glad att den skulle va mer lik TCOLAD <33333 bästa skivan ju :D haha wieeeeeee den kommer vara underbar!!! SÅ nu kan tiden gå snabbt så skivan blir klar ^^

Snart sommar snart sommar snart sommaaaar!!!! xD

Reply to This

Hoho! Den här nya sidan har gjort så jag gillar GC ännu mer! <3 Orkade aldrig vara inne på den gamla sidan (fast jag var en medlem) den var så trög och orange xD Den här är mycket snyggare

Reply to This

haha, tvärtom för mig, jag var typ alltid inne på den gamla hemsidan, och verkligen älskade formuet där, men jag gillar inte det här nya... :( Det gamla var så klart, trådarna syntes bra, och man fattade, men nu känns det konstigt och vimsigt... haha XD

Reply to This

RSS

Members

• Deano
  • Paul
  • Billy
  • Benji madden
  • Joel madden
  • Good Charlotte

Get GC.com Badges!

Loading…

© 2009   Created by Good Charlotte