Jaah natuurlijk moet er ook een pagina zijn voor de Nederlandse fans!!
Dus vandaar dat ik deze nu maak!
Wat vind jij van GC?
Je beste nummer?
Laat wat achter, dan kunnen andere Nederlanders het ook zien en heb je zo veel Nederlandse GC fans en kun je elkaar toevoegen, is misschien wel hartstikke leuk :)
Mij mag je uiteraard ook toevoegen, graag zelfs!
Groetjes van Chauwie
hello Dutch fans! How are you? I have recently added myself here. I live in Holland but I haven't learned the language yet. I have lived now for 2 months here. I hope here is still some active talking :)
Nou, had net om 8 uur repetitie voor het songfestival morgen en het was echt zo slecht...
Ik werd vanochtend wakker met veel keelpijn en hoofdpijn en het is nog steeds zo erg...
Kon tijdens de repetitie mezelf niet eens goed horen en kreeg het benauwd omdat ik bijna geen lucht kreeg en nog meer hoofdpijn. Dus dat wordt straks de huisartsenpost bellen en hopen hebben ze een middeltje dat ik kan gebruiken zodat ik morgen weer normaal en goed kan zingen.
Schaamde me gewoon echt dat het zo slecht klonk....
Nou, heb helaas niet gewonnen maar het klonk in ieder geval mooi zuiver!
Huisartsenpost kon niks voor me doen zeiden ze, dus ben ik zaterdagochtend naar de drogist geweest en die konden me wel helpen. Had o.a. neusspray en keelpastilles gehad en tegen de avond voelde ik me weer beter!
GC is de beste band ever! Was de eerste punkrock band waar ik naar luisterde^^. Favoriete nummer? Pffiew...Heel moeilijk, Season is geweldig, Moving on, Hold on...weet niet hoor:p...Kan eigk niet kiezen;p